Actualitzat 20/05/2013 13:37

Patxi López demana que es "respectin els temps" del PSOE

Patxi López
EUROPA PRESS

MADRID 20 maig (EUROPA PRESS) -

El secretari general del PSE-EE, Patxi López, ha reclamat aquest dilluns que es respectin els temps del PSOE a l'hora d'elegir qui serà el pròxim candidat a la presidència del Govern, ja que considera que és molt més important el projecte que ofereixin els socialistes a la ciutadania que "la foto d'un cartell" de publicitat electoral.

"Demano que respectin els temps i les propostes del PSOE perquè la nostra obligació és fer primer una oferta creïble a la ciutadania. La nostra obligació és ser referent de tots aquells que volen que hi hagi una alternativa real als governs de la dreta", ha assenyalat López durant un esmorzar informatiu del Fòrum Europa a Madrid.

Així doncs, ha evitat pronunciar-se sobre si es presentarà a les primàries per elegir el cap de cartell del PSOE a les eleccions generals del novembre del 2015 i s'ha limitat a afirmar que quan el partit culmini el seu procés de renovació en el qual definirà el seu projecte polític es veurà "què és el que més convé al PSOE a l'hora de definir qui serà el referent personal que porti tot això a la pràctica".

"No semblaria un frau que la proposta del PSOE fos exclusivament canviar la foto d'un cartell? Em sembla més important definir com ens presentem davant de la ciutadania, quina és l'alternativa. I després ja veurem qui ho pot liderar", ha remarcat.

APORTAR PROPOSTES ÉS LA SEVA OBLIGACIÓ

A la pregunta de si el seu discurs inicial, centrat en la sortida de la crisi i en la reclamació de grans pactes no podria considerar-se com el d'algú que vol governar el país, López ha explicat que la seva intervenció ha estat la d'"algú preocupat pel país i que vol aportar el seu punt de vista i les seves propostes", i ha considerat que, de fet, és la seva obligació.

A la pregunta de per què es comenta que tant ell com el secretari d'Organització del PSE-EE, Rodolfo Ares, estan darrere d'una campanya de desqualificació del secretari general del grup socialista al Congrés, Eduardo Madina, per evitar que es presenti a les primàries, López només ha contestat: "Perquè no ens coneix".

Contingut patrocinat