Actualitzat 08/01/2008 10:44

Passa a disposició judicial l'home que va tirotejar un taxista a Palma després d'una discussió de trànsit

PALMA DE MALLORCA, 8 de gener (EUROPA PRESS)

L'home que va disparar a Palma un taxista a l'espatlla després d'una discussió de trànsit ha passat a disposició judicial aquest matí, després que va ser detingut en possessió d'una pistola, així com d'un quilo de cocaïna i una pastilla d'haixix, que eren a l'interior de la furgoneta que conduïa, segons han confirmat a Europa Press fonts judicials.

Els fets van tenir lloc dissabte passat a les 17.10 hores, quan el taxista José Manuel Salmerón, de 57 anys, va resultar ferit de bala en una espatlla, després de ser tirotejat pel conductor d'un vehicle al carrer San Vicente de Paul de Palma, segons han informat a Europa Press fonts del Servei d'Emergències 061.

L'agressor, que va ser arrestat als voltants del PC City, situat al carrer General Riera, a més de portar un arma de manera irregular i dedicar-se al tràfic de drogues, era sota els efectes de substàncies estupefaents.

Així, el conductor de la furgoneta va treure un arma per la finestreta i va disparar al taxista per una discussió de trànsit. Després de rebre l'avís, una UCI Mòbil del 061 es va desplaçar al lloc dels fets i va traslladar el ferit a l'Hospital de Son Dureta, on va ingressar i va ser intervingut quirúrgicament, tot i que el seu estat era menys greu, fet que significa que l'impacte de bala no va afectar cap òrgan vital.

Contingut patrocinat