Actualitzat 31/07/2013 13:18

El Parlament aprova recusar el president del TC per la seva vinculació amb el PP

Pleno del Parlament
EUROPA PRESS

BARCELONA 31 jul. (EUROPA PRESS) -

La Mesa del Parlament ha aprovat aquest dimecres iniciar els tràmits per recusar al president del Tribunal Constitucional (TC), Francisco Pérez de los Cobos, en set recursos que afecten la Cambra catalana, entre els quals hi ha la declaració de sobirania.

Ho ha anunciat en declaracions als periodistes la vicepresidenta primera de la Cambra catalana, Anna Simó (ERC), que ha esgrimit: "Ho hem decidit per la seva més que sospitosa vinculació partidària", ha dit en al·lusió que el president de l'Alt Tribunal va militar en el passat en el PP.

El Parlament ho ha decidit un dia més tard que el Govern català aprovés també recusar el president en 24 procediments de recurs d'inconstitucionalitat i de conflicte de competències en els quals és part el Govern i que es troben en procés de tramitació davant d'aquesta institució.

Contingut patrocinat