Actualitzat 02/10/2018 13:59

El Parlament aprova que els diputats suspesos puguin designar un substitut

Ple del Parlament
Europa Press

BARCELONA 2 oct. (EUROPA PRESS) -

El Parlament ha aprovat aquest dimarts que els diputats suspesos pel Tribunal Suprem poden designar un company del seu grup en el qual delegar els seus drets parlamentaris, inclòs el vot.

Durant el ple específic sobre aquest assumpte, JxCat, ERC i CatComú han votat a favor del punt del dictamen presentat per JxCat i ERC, perquè els diputats puguin delegar les seves funcions; la CUP hi ha votat en contra; el PSC-Units no ha votat, i Cs i el PP fins i tot han abandonat l'hemicicle abans de la votació.

També s'ha rebutjat el punt del dictamen que proposava la suspensió dels diputats tal com dicta el Suprem, amb els vots en contra de JxCat, ERC, els comuns i la CUP, mentre que els altres grups tampoc no han participat de la votació.

Contingut patrocinat