Publicat 01/10/2021 13:34

Paluzie (ANC) veu possible recuperar la unitat independentista de l'1-O malgrat les diferncies

La presidenta de l'ANC, Elisenda Paluzie, en l'acte d'mnium pel quart aniversari de l'1-O
DAVID ZORRAKINO - EUROPA PRESS

BARCELONA 1 oct. (EUROPA PRESS) -

La presidenta de l'ANC, Elisenda Paluzie, ha afirmat aquest divendres que veu possible recuperar la unitat dels partits i entitats independentistes que es va mostrar l'1-O perqu tots els actors favorables a la independncia es "retrobin en un camí de victria contra l'Estat", malgrat les diferncies estratgiques que hi ha.

En unes declaracions als mitjans durant l'acte d'mnium per l'1-O davant l'escola Ramon Llull de Barcelona, ha lamentat que en el debat de política general al Parlament s'hagi evidenciat la divisió dels partits independentistes, per ha volgut enviar "un missatge optimista".

"Beguem de les fonts que ens van fer victoriosos l'1-O. És possible trobar aquells elements en les propostes de tots els actors polítics i les entitats que ens retrobin en un camí de victria contra l'Estat. Que combini la confrontació democrtica, la legitimitat internacional que també es busca i que alhora es respecti el mandat de l'1-O", i est convenuda que podran recuperar aquesta unitat.