Publicat 2/1/2019 18:08:15 +01:00CET

Palomera diu que Seat, després de tancar el 2018 com la marca més venuda, té gamma per seguir sent líder

Mikel Palomera, director general de Seat a Espanya
SEAT - Archivo

MADRID, 2 gen. (EUROPA PRESS) -

El director general de Seat Espanya, Mikel Palomera, ha assegurat que l'empresa automobilística compta amb la gamma adequada per continuar sent líder al mercat espanyol, després de tancar el 2018 com la marca més venuda a Espanya.

Seat va comercialitzar 107.328 autombils en el conjunt del mercat espanyol l'any passat, la qual cosa suposa un augment del 13,6% en comparació amb les dades del 2017. A més, el seu model León també va ser l'autombil més venut el 2018, amb 34.897 unitats.

"Aquest lideratge el 2018 no és fruit d'obtenir un volum de vendes, és el resultat d'una estratgia que vam desenvolupar amb la nostra xarxa de concessionaris el 2012 amb la qual buscvem un lideratge sostenible i rendible", ha afegit el directiu.

Així mateix, ha assegurat que amb l'oferta actual de producte i els productes que estan per arribar, l'empresa compta amb la "gamma adequada" per continuar sent líders. A més, ha indicat que aix, juntament amb els nous processos que estan desenvolupant, ha perms assolir el lideratge "amb una rendibilitat destacable" de la xarxa comercial.

Palomera ha afegit que aquests resultats de vendes el 2018 "són fruit" de la "completa i competitiva" gamma de models que ofereix Seat, especialment en el segment vehicle tot camí, que és el de creixement més gran del mercat.

"M'agradaria destacar l'excellent nivell de vendes de l'Ateca i també de l'Arona, que, en el seu primer any, ha assolit situar-se com el segon model més venut del seu segment. Sens dubte, Seat tanca l'exercici de manera brillant", ha afegit el director general de l'empresa a Espanya.