Publicat 23/5/2019 19:20:38CET

Pal Arinsal (Andorra) vol créixer un 11% en clients i un 20% en facturació aquest estiu

EUROPA PRESS - Archivo

El seu director demana "tranquil·litat" perquè el conflicte en Vallnord no afecti la temporada

LA MASSANA (ANDORRA), 23 Maig (EUROPA PRESS) -

El director general de l'estació de Vallnord-Pal Arinsal d'Andorra, Josep Marticella, ha presentat aquest dijous la temporada d'estiu, amb uns objectius "molt ambiciosos": vol créixer un 11% en visitants i un 20% en facturació, aconseguint els 2 milions d'euros.

La temporada comença de manera parcial aquest dissabte amb l'obertura d'una part del Bike Park i estarà al 100% a partir del 14 de juny, també el Mountain Park destinat a les famílies.

Pal Arinsal ja no tancarà fins al 13 d'octubre, la qual cosa permet mantenir l'estació oberta més de 10 mesos a l'any, segons Marticella, perquè la temporada d'esquí va acabar a la fi d'abril i es reiniciarà el 30 de novembre.

L'estiu té un pes cada vegada més destacat dins de l'estació i ja representa el 10% del total de la facturació, ha explicat el director general.

Com a novetats d'aquesta temporada destaquen les noves pistes i serveis per a usuaris de BTT amb un nivell menys avançat, amb la finalitat de captar més públic familiar, així com l'aposta per la restauració, amb la proposta de sopars i observacions astronòmiques a més de 2.000 metres, i una degustació oferta en el trajecte del telefèric que uneix Pal amb Arinsal.

Les activitats es complementen amb els esdeveniments que acollirà l'estació, entre els quals destaquen la Copa del Món de BTT a principis de juliol, que espera arribar als 35.000 espectadors.

PAL ARINSAL DEMANA "CALMA"

Tant Marticella com el conseller de Turisme, Comerç i Dinamització del Comú de la Massana, Sergi Balielles, han assegurat que el conflicte que es viu en Vallnord --l'altre soci, Arcalís, va anunciar que vol deixar la societat-- no ha canviat el rumb planificat per a la seva proposta d'aquest estiu.

Balielles ha dit que el que necessita Vallnord és "calma i tranquil·litat" per part dels seus dos socis, i que no s'ha de tocar res fins que s'aclareixi la situació, sigui per posar punt final a la marca, o per reconduir el problema.

Tampoc queda alterada, de moment, la comercialització de la temporada d'hivern, que ja està en marxa amb els mercats internacionals.

De moment no hi ha preocupació entre els turoperadors per la possible desaparició de la marca, ha assegurat Balielles.

L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2019 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.