MADRID 12 oct. (EUROPA PRESS) -
El president del PP, Pablo Casado, ha anunciat que la seva formació demanar que a partir d'aquest dimarts es retiri l'estat d'alarma a Madrid perqu hi ha hagut una "discriminació", perqu a altres comunitats amb xifres de contagi més altes no se'ls ha imposat aquesta mesura.
En declaracions als mitjans al final de l'acte de la Festa Nacional al Palau Reial, Casado ha afirmat que demanaran que es retiri l'estat d'alarma "fins i tot abans d'haver de venir al Congrés a explicar per qu l'han declarat".
"Pensem que l'estat d'alarma és injust, que hi ha hagut una discriminació amb Madrid perqu hi ha altres comunitats autnomes on les xifres de contagi ja són més altes, i demanarem que a partir de dem mateix es retiri l'estat d'alarma, fins i tot abans d'haver de venir al Congrés a explicar per qu l'han declarat", ha assenyalat.