Alberto Ortega - Europa Press - Arxiu
TARRAGONA 6 jul. (EUROPA PRESS) -
Ouigo ha explicat que la incidncia que dimecres va obligar a tenir un tren aturat durant hores a l'interior del túnel de Roda de Ber (Tarragona) es va deure a una avaria del compressor, que va activar les mesures de seguretat per prevenir qualsevol error en el bon funcionament del sistema de frenat.
En un comunicat aquest dijous, l'empresa ha explicat que aquestes mesures provoquen que el tren s'aturi immediatament en el moment en el qual es detecta l'error.
La companyia ha lamentat les molsties causades als passatgers per la incidncia "agreujada pel lloc on es va produir".
Com a compensació, reemborsar als 463 passatgers el 200% del preu del bitllet --mesura dins la política normal de compensacions--.
També facilitaran un bo de 75 euros per a futurs trens de la companyia i reemborsar totes les consumicions que es van prendre al bar del tren durant la incidncia.