Actualitzat 02/11/2018 10:45

Oryzon retalla un 89% les seves pèrdues fins al setembre

Oryzon Genomics
ORYZON GENOMICS - Arxiu

MADRID 2 nov. (EUROPA PRESS) -

Oryzon Genomics va presentar pèrdues de 422.715 euros en els nou primers mesos de l'any, xifra un 89% inferior als 'números vermells' de 3,9 milions d'euros que la companyia va registrar durant el mateix període del 2017, segons ha informat aquest divendres l'empresa a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).

La companyia de teràpies experimentals epigenètiques ha explicat que aquest resultat concorda amb l'especificitat del model de negoci de la biotecnologia, amb un període de maduració dels seus productes a llarg termini i sense recurrències des del punt de vista dels ingressos.

Entre gener i setembre Oryzon va assolir uns ingressos de 5,2 milions d'euros, dels quals 4,9 milions d'euros van correspondre a les tasques que va dur a terme l'empresa per al seu actiu, un 37,8% més que durant els nou primers mesos del 2017.

Fins al setembre, la companyia va fer inversions en Investigació i Desenvolupament (R+D) per valor de 5,4 milions d'euros, dels quals 4,9 milions d'euros van correspondre a desenvolupament i 500.000 euros a investigació.

A tancament dels nou primers mesos, Oryzon disposava de 22,6 milions d'euros d'efectiu i inversions financeres, segons ha destacat la companyia, que recentment va dur a terme una ampliació de capital per import de 13 milions d'euros.

Contingut patrocinat