SEVILLA 1 ago. (EUROPA PRESS) -
El Jutjat de Primera Instància número 20 de Sevilla ha condemnat l'extorero i ramader José Ortega Cano al pagament de 17.298,23 euros per la caiguda soferta per una dona de 65 anys, identificada com a M.T.J., en la seva finca de Castilblanco de los Arroyos.
La dona, veïna de Cadis i que va patir diferents lesions en ull, espatlla i costelles arran de la caiguda soferta el 17 de febrer del 2011 a la finca 'Yerbabuena' quan participava al costat d'altres persones en una visita concertada al saló museu dedicat a Rocío Jurado, reclamava en la seva demanda una indemnització total de 20.000 euros per les lesions i seqüeles patides al patir una caiguda accidental en els dos esglaons que connecten els dos nivells de l'esmentat saló.
Durant la vista oral, José Ortega Cano va explicar que ell no estava present el dia en el qual va ocórrer el sinistre, però va ser "informat" que "una senyora havia relliscat i havia caigut" al saló museu dedicat a Rocío Jurado. Sobre els esglaons que salven la diferència de nivells del saló, Ortega Cano ha defensat que estan senyalitzats "amb una cinta" i "la vorada està marcada". L'accident, segons ha manifestat, va poder succeir per una "abstracció" de la dona, doncs els visitants del saló museu "es queden una mica impressionats" amb els continguts.
La sentència pot ser recorreguda davant de l'Audiència Provincial de Sevilla en un termini de 20 dies.