Publicat 20/01/2015 11:59

La Once dedica una col·lecció dels seus cupons als aeroports de la xarxa d'Aena

Aeropuerto de El Prat
AENA

EL PRAT DE LLOBREGAT (BARCELONA), 20 (EUROPA PRESS)

L'Organització Nacional de Cecs Espanyols (Once) dedicarà fins a l'abril del 2016 una col·lecció dels seus cupons diaris a tots els aeroports i heliports de la xarxa Aena, les instal·lacions de la qual seran la imatge de 48 cupons.

El president de la Once, Miguel Carballeda, i la ministra de Foment, Ana Pastor, han presentat aquest dimarts la col·lecció de cupons a l'Aeroport de Barcelona-El Prat, que protagonitzarà el primer cupó de la sèrie el 26 de gener.

Pel que fa a la resta d'infraestructures aeroportuàries d'Aena a Catalunya, els aeroports de Girona-Costa Brava, Sabadell i Reus seran les imatges dels cupons dels dies 14, 15 i 16 de desembre del 2015.

La sèrie de cupons, que mostrarà els 46 aeroports i els 2 heliports de la xarxa d'Aena, s'acabarà l'abril del 2016 amb els cupons dedicats als aeroports d'Almeria, Sevilla, Jerez i Còrdova.

La ministra de Foment, Ana Pastor, ha indicat que "el cupó de la Once, per la seva difusió i popularitat, contribuirà que la xarxa d'Aena, per la qual han passat 196 milions de passatgers, sigui més coneguda".

Pastor també ha destacat l'aposta d'Aena per garantir l'accessibilitat a totes les seves instal·lacions i ha detallat que "es treballa en tots els àmbits per aconseguir la igualtat d'oportunitats en tots els punts, com ara ascensors, aparcaments o taulells".

Per la seva banda, el president de la Once ha elogiat el treball que es realitza als aeroports per atendre les persones amb discapacitat i ha dit que "els aeroports espanyols són un exemple al món i atenen les persones independentment de les seves circumstàncies".

Contingut patrocinat