A CORUÑA 5 nov. (EUROPA PRESS) -
El president de Banc Sabadell i Banco Gallego, Josep Oliu, ha titllat de "falsa polèmica" les crítiques per l'elecció de l'exdirector general de Regulació i Estabilitat Financera del Banc d'Espanya, José María Roldán, com a president de l'Associació Espanyola de Banca (AEB).
A preguntes dels periodistes, coincidint amb la celebració en A Coruña del consell d'administració de Banc Sabadell i Banco Gallego, Oliu ha restat importància a aquesta polèmica i ha apel·lat a la "capacitat tècnica provada" de Roldán per a la seva elecció.
"Si hi ha alguna incompatibilitat, ja entraríem en consideració en el si de l'AEB", ha apuntat. Tot i això, ha manifestat que, segons la seva "impressió", no hi ha "incompatibilitat legal". "Si sorgís algun problema, ja es prendrà en consideració", ha insistit.
TEST D'ESTRÈS
D'altra banda, preguntat sobre les noves proves d'estrès a la banca, el president de Banc Sabadell i Banco Gallego ha considerat que, d'ells, no sortiran "grans sorpreses".
"No espero grans canvis", ha indicat després d'argumentar que els "escenaris" no són molt diferents els quals hi havia quan es van realitzar els anteriors a la banca espanyola.