Actualitzat 14/06/2014 12:45

Offerum preveu facturar 27 milions aquest 2014 i vol consolidar Espanya i Itàlia

Vicente Arias, consejero delegado de Offerum
OFFERUM

Estudia tres adquisicions després d'obtenir Planejo, Viavip, Buytheface i Destinity

BARCELONA, 14 juny (EUROPA PRESS) -

El portal d'ofertes d'oci i temps lliure Offerum preveu facturar fins a 27 milions d'euros aquest 2014, un any en el qual aposta per consolidar el seu principal mercat, Espanya, d'on procedeix més del 90% de la facturació, i Itàlia.

En una entrevista d'Europa Press, el conseller delegat d'Offerum, Vicente Arias, ha explicat que la companyia, que l'any passat va arribar a un volum de negoci superior als 25 milions i ha augmentat més d'un 15% la venda de cupons, està estudiant tres ofertes d'adquisició després d'haver-se fet amb els portals Planejo, Viavip, Buytheface i Destinity.

"Estudiem tot allò que ens ajudi a consolidar el nostre mercat, sempre centrats en el món de l'oci, la venda al detall i els viatges", ha sostingut Arias, l'empresa del qual té un cercador amb més de 100.000 hotels, una secció d'ofertes permanents, ofertes diàries locals en 12 ciutats espanyoles i productes tecnològics i gurmet, i dins de la seva aposta pels viatges ha llançat fa poc un servei de consultes personalitzades per a clients.

La companyia també està present a França, si bé Arias ha indicat que es tracta d'un mercat "molt dur", en què s'ha centrat en productes hotelers i de viatges, i del qual no descarta sortir si l'aposta no dóna més fruits en un futur pròxim.

SET MILIONS D'USUARIS

Offerum, una 'start up' catalana fundada el 2010 per Vicente Arias, Jesús Monleón i Sacha Fonts, celebra el seu quart aniversari amb més de set milions d'usuaris registrats, i durant aquest temps ha col·laborat amb 12.000 empreses, amb les quals ha venut quatre milions d'experiències d'oci i temps lliure.

Arias ha apuntat que amb la proximitat de l'estiu s'han disparat els tractaments d'aprimament i de bellesa, així com els relacionats amb els productes d'aventura i viatges, en els que els usuaris reserven amb més antelació que anys anteriors, i els descomptes, que se situen en una mitjana del 70%, poden arribar a fins al 95%.

La companyia té delegacions físiques a València, Saragossa, Santander i Madrid, mentre que a d'altres ciutats com A Corunya, Palma de Mallorca, Sant Sebastià, Sevilla, Alacant, Màlaga, Bilbao i Tarragona estan centralitzades.

Alhora, Offerum ha rebut ofertes per obrir noves delegacions al nord d'Espanya, Castella i Lleó i Andalusia, unes operacions que de materialitzar-se suposarien augmentar la plantilla, que se situa actualment en 129 treballadors, en una dotzena de persones.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés