Publicat 26/05/2014 12:05

Ofertia desembarca a Mèxic i Colòmbia i s'obre al mercat llatinoamericà

BARCELONA, 26 maig (EUROPA PRESS) -

La companyia catalana Ofertia, especialitzada en la difusió digital de catàlegs i ofertes geolocalitzades, ha desembarcat a Mèxic i Colòmbia per entrar al mercat llatinoamericà, i té previst incrementar el seu personal per a les seves noves plataformes web en cinc o sis persones que treballaran des de Barcelona.

Des d'aquest dilluns, els usuaris de Mèxic i Colòmbia tenen accés al servei a través dels webs dels respectius països i es poden descarregar les aplicacions per a Android, iPad i iphone, ha informat l'empresa en un comunicat.

A través de la plataforma, els distribuïdors poden arribar als seus potencials consumidors i clients amb els seus catàlegs i ofertes, i, amb aquests dos països, Ofertia i Bonial International Group, inversor en el projecte i creador del model de negoci a escala mundial, ja són presents en vuit països.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés