GIRONA, 4 abr. (EUROPA PRESS) -
Noel Alimentria, empresa d'elaborats cárnics situada a La Garrotxa (Girona), ha facturat 277 milions d'euros el 2018, la qual cosa suposa un 8,2% més que l'exercici anterior, tal com ha informat l'empresa en un comunicat aquest dijous.
A més, la internacionalització es mostra com un dels pilars estratgics de la companyia perqu les exportacions de xarcuteria van suposar més de la meitat de la facturació anual en aquesta divisió, que va iniciar l'expansió a Llatinoamrica, als Estats Units i a la Xina.
Per a aquest propsit, a més de consolidar-se al mercat nacional, en el darrer any l'empresa ha fet una inversió global de 14 milions d'euros.
Una altra de les apostes de la companyia és la innovació, un exemple d'aix va ser la presentació el 2016 d'una varietat d'embotits sense carn, elaborats amb clara d'ou com a base proteca i actualment aquesta gamma es completa amb hamburgueses vegetals.
L'empresa es troba en un procés de diversificació de l'activitat, amb diversos projectes entre els quals es troben la creació el 2018 de 'Sensei Sushi' dedicat a l'elaboració de sushi envasat de qualitat, també 'Kubdu Mediterranian Biltong' de 'snacks' cárnics i recentment amb l'entrada al mercat de les pizzes refrigerades.