"Molts clubs volien que jugués amb ells, però el meu somni sempre va ser jugar al Barça"
BARCELONA, 18 (EUROPA PRESS)
El davanter del París Saint-Germain Neymar da Silva ha negat que participés en les negociacions del seu fitxatge per al FC Barcelona des del Santos FC el 2013: "Se n'encarregava el meu pare. Jo signo el que ell em diu".
El futbolista ha declarat aquest dimarts a l'Audiència de Barcelona en el judici en què s'enfronta a una condemna de cinc anys de presó per presumpta estafa i corrupció en el seu traspàs al club blaugrana, i ha optat per només contestar a la Fiscalia i a la seva defensa.
Neymar s'ha desentès de les negociacions del contracte que va signar el 2011 amb el Barça en què es comprometia a anar al club el 2014, i també de la renovació que havia signat abans amb el Santos FC, que li va suposar augmentar la clàusula de rescissió però escurçar-ne el termini perquè acabés el 2014 en comptes del 2015.
Quan li han preguntat si altres clubs van provar de fitxar-lo entre 2011 i 2013, quan ja s'havia compromès amb el FC Barcelona però continuava jugant al Santos FC, ha contestat: "Sabia dels rumors d'altres clubs que em volien fitxar, però el meu somni era jugar amb el FCB".
"La veritat és que tenia opcions, molts clubs volien que jugués amb ells, però el meu somni sempre va ser jugar al Barça. El meu somni sempre va ser jugar aquí, des de petit", ha explicat sobre la decisió de traslladar-se a Barcelona.
Ha detallat que les dues últimes ofertes van ser del Reial Madrid i del Barça: "En l'últim moment era Barcelona o Madrid i el meu cor sempre em va demanar anar al Barça".