Nestlé presentarà a Espanya a finals de març els primers productes de la seva aliança amb Starbucks

Nestlé presenta una gamma de productes Starbucks
NESTLÉ - Archivo
Publicat 13/2/2019 17:12:39CET

MADRID, 13 Feb. (EUROPA PRESS) -

El gegant suís de l'alimentació Nestlé ha anunciat aquest dimecres el llançament mundial d'una nova gamma de productes Starbucks per gaudir a casa que començarà a comercialitzar a Espanya a partir de "finals del mes de març", segons han confirmat a Europa Press des de la multinacional helvètica.

Aquesta nova gamma, que consta de 24 productes, inclou cafè en gra, cafè mòlt, així com les primeres càpsules Starbucks per als sistemes de Nespresso i Nescafé Dolce Gusto, suposa el primer llançament de productes des que les dues companyies es van unir formalment l'agost del 2018 per crear una aliança mundial en el sector del cafè.

A més d'Espanya, "en les properes setmanes" es comercialitzaran a Bèlgica, el Brasil, Xile, Mèxic, Països Baixos i el Regne Unit, mentre que en els propers mesos aquests productes arribaran a mercats com la Xina, Alemanya o Suïssa.

"La decisió sobre quins mercats van primer va ser una decisió conjunta entre Nestlé i Starbucks", va declarar David Rennie, responsable del negoci estratègic de begudes de Nestlé.

A través d'aquesta aliança, Nestlé té els drets perpetus per comercialitzar productes de cafè i te de Starbucks per al mercat de gran consum i fora de casa a tot el món, fora de les cafeteries Starbucks, excloent els productes a punt per beure.

"Amb Nescafé, Nespresso i Starbucks, Nestlé ara té la millor cartera de cafès per delectar els consumidors de tot el món", ha afirmat Patrice Bula, vice-president executiu, cap d'Unitats de Negocis Estratègiques, Màrqueting, Vendes i president de Nespresso.

"Els nostres dos equips han fet un treball excepcional en només sis mesos desenvolupant una gamma de nous cafès prèmiums, elaborats amb cura i passió, combinant el coneixement de Nestlé en cafè i sistemes amb l'experiència de Starbucks en el torrat i la mescla de cafès", ha afegit.

"L'anunci d'aquest dimecres amplia encara més l'abast global de la marca Starbucks a mesura que ens expandim a nous canals com a part d'una aliança mundial de cafè amb Nestlé", ha assenyalat per la seva banda John Culver, president del grup Starbucks International, Channel Development and Global Coffee and Tea.

"Estem molt satisfets de poder oferir els nostres cafès prèmiums d'alta qualitat de Starbucks als clients perquè els consumeixin a través dels sistemes més coneguts al món, Nespresso i Nescafé Dolce Gusto", ha postil·lat.

AMBICIÓ

El directiu de Nestlé no ha ofert cap objectiu de creixement de les vendes o de la quota de mercat de la companyia suïssa mitjançant aquesta presentació, s'ha limitat a subratllar que la companyia "és ambiciosa". "L'ambició és accelerar les vendes. Creiem que aquesta marca és complementària a d'altres", ha assenyalat Butlla.

Pel que fa a la seva distribució, el cap d'Unitats de Negocis Estratègiques, Màrqueting, Vendes i president de Nespresso ha explicat que aquesta línia de productes Starbucks no serà distribuïda a través dels canals exclusius de Nespresso.

"Starbucks no serà distribuïda als canals exclusius de Nespresso. Tindrem Starbucks als supermercats, per descomptat en comerç electrònic i a botigues, però no a les boutiques de Nespresso", ha assenyalat el directiu.

Contador
L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2019 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.