Publicat 13/02/2019 17:12

Nestlé presentarà a Espanya a finals de març els primers productes de la seva aliança amb Starbucks

Nestlé presenta una gamma de productes Starbucks
NESTLÉ - Archivo

MADRID, 13 febr. (EUROPA PRESS) -

El gegant suís de l'alimentació Nestlé ha anunciat aquest dimecres el llanament mundial d'una nova gamma de productes Starbucks per gaudir a casa que comenar a comercialitzar a Espanya a partir de "finals del mes de mar", segons han confirmat a Europa Press des de la multinacional helvtica.

Aquesta nova gamma, que consta de 24 productes, inclou caf en gra, caf mlt, així com les primeres cpsules Starbucks per als sistemes de Nespresso i Nescafé Dolce Gusto, suposa el primer llanament de productes des que les dues companyies es van unir formalment l'agost del 2018 per crear una aliana mundial en el sector del caf.

A més d'Espanya, "en les properes setmanes" es comercialitzaran a Blgica, el Brasil, Xile, Mxic, Pasos Baixos i el Regne Unit, mentre que en els propers mesos aquests productes arribaran a mercats com la Xina, Alemanya o Sussa.

"La decisió sobre quins mercats van primer va ser una decisió conjunta entre Nestlé i Starbucks", va declarar David Rennie, responsable del negoci estratgic de begudes de Nestlé.

A través d'aquesta aliana, Nestlé té els drets perpetus per comercialitzar productes de caf i te de Starbucks per al mercat de gran consum i fora de casa a tot el món, fora de les cafeteries Starbucks, excloent els productes a punt per beure.

"Amb Nescafé, Nespresso i Starbucks, Nestlé ara té la millor cartera de cafs per delectar els consumidors de tot el món", ha afirmat Patrice Bula, vice-president executiu, cap d'Unitats de Negocis Estratgiques, Mrqueting, Vendes i president de Nespresso.

"Els nostres dos equips han fet un treball excepcional en només sis mesos desenvolupant una gamma de nous cafs prmiums, elaborats amb cura i passió, combinant el coneixement de Nestlé en caf i sistemes amb l'experincia de Starbucks en el torrat i la mescla de cafs", ha afegit.

"L'anunci d'aquest dimecres amplia encara més l'abast global de la marca Starbucks a mesura que ens expandim a nous canals com a part d'una aliana mundial de caf amb Nestlé", ha assenyalat per la seva banda John Culver, president del grup Starbucks International, Channel Development and Global Coffee and Tea.

"Estem molt satisfets de poder oferir els nostres cafs prmiums d'alta qualitat de Starbucks als clients perqu els consumeixin a través dels sistemes més coneguts al món, Nespresso i Nescafé Dolce Gusto", ha postillat.

AMBICIÓ

El directiu de Nestlé no ha ofert cap objectiu de creixement de les vendes o de la quota de mercat de la companyia sussa mitjanant aquesta presentació, s'ha limitat a subratllar que la companyia "és ambiciosa". "L'ambició és accelerar les vendes. Creiem que aquesta marca és complementria a d'altres", ha assenyalat Butlla.

Pel que fa a la seva distribució, el cap d'Unitats de Negocis Estratgiques, Mrqueting, Vendes i president de Nespresso ha explicat que aquesta línia de productes Starbucks no ser distribuda a través dels canals exclusius de Nespresso.

"Starbucks no ser distribuda als canals exclusius de Nespresso. Tindrem Starbucks als supermercats, per descomptat en comer electrnic i a botigues, per no a les boutiques de Nespresso", ha assenyalat el directiu.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés