BARCELONA 27 des. (EUROPA PRESS) -
Nestlé, l'agncia de mitjans UM i el departament de 'brand experience' de Movistar+ han produt la srie de contingut de marca 'El caso bombón', segons un comunicat de Nestlé aquest dilluns.
La srie publicitria est formada per sis peces audiovisuals d'humor i misteri desenvolupat per TBS i s'emet als canals natius generalistes de Movistar+.
La srie integra els bombons de Nestlé com un protagonista més en cadascun dels sis capítols de 60 segons que s'estrenaran cada dilluns.
Entre els protagonistes de la srie es troben David Broncano, Cristina Teva, Iñaki Gabilondo, Patricia Conde, Guille Giménez, Carlos Martínez, Maldini, Eva Soriano, Andreu Buenafuente o Raúl Cimas, entre d'altres.
Tots els episodis segueixen la dinmica que un dels protagonistes es troba una caixa de bombons de les marques Caja Roja, Nestlé Dark Sublime o Les Recettes de L'Atelier amb aparena d'un regal i una nota escrita per algú que el convida a tornar el detall a una altra persona.
La responsable de mrqueting de bombons de Nestlé, Marga Mayol, ha explicat que la campanya és una manera diferent de comunicar amb els consumidors, "més quotidiana i informal i molt més trasversal".