Publicat 27/12/2021 12:43CET

Nestlé presenta la sèrie publicitària 'El caso bombón' juntament amb Movistar+ i UM

Imatge d'un dels episodis de la série publicitària
NESTLÉ

BARCELONA, 27 des. (EUROPA PRESS) -

Nestlé, l'agència de mitjans UM i el departament de 'brand experience' de Movistar+ han produït la sèrie de contingut de marca 'El caso bombón', segons un comunicat de Nestlé aquest dilluns.

La sèrie publicitària està formada per sis peces audiovisuals d'humor i misteri desenvolupat per TBS i s'emet als canals natius generalistes de Movistar+.

La sèrie integra els bombons de Nestlé com un protagonista més en cadascun dels sis capítols de 60 segons que s'estrenaran cada dilluns.

Entre els protagonistes de la sèrie es troben David Broncano, Cristina Teva, Iñaki Gabilondo, Patricia Conde, Guille Giménez, Carlos Martínez, Maldini, Eva Soriano, Andreu Buenafuente o Raúl Cimas, entre d'altres.

Tots els episodis segueixen la dinàmica que un dels protagonistes es troba una caixa de bombons de les marques Caja Roja, Nestlé Dark Sublime o Les Recettes de L'Atelier amb aparença d'un regal i una nota escrita per algú que el convida a tornar el detall a una altra persona.

La responsable de màrqueting de bombons de Nestlé, Marga Mayol, ha explicat que la campanya és una manera diferent de comunicar amb els consumidors, "més quotidiana i informal i molt més trasversal".

Contador

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2022 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés