Reforar la producció i ompliment de caf soluble i també la fabricació de cpsules de caf
GIRONA, 29 set. (EUROPA PRESS) -
Nestlé invertir 100 milions d'euros en la fbrica de Girona els prxims 3 anys, amb la qual cosa reforar la producció i ompliment de caf soluble (amb tecnologia 'spray dry') i la fabricació de les cpsules monodosi de caf.
També s'installar tecnologia d'última generació, la qual cosa, unit a l'automatització i la tecnologia digital, "accelerar la millora de la sostenibilitat i la logística", informa aquest dijous en un comunicat.
L'objectiu és augmentar la competitivitat a mitj i llarg termini a la planta, construda el 1968 i que és "una de les fbriques més grans de caf dins de Nestlé": serveix el mercat ibric i exporta a Europa, Amrica, sia, frica i Oceania.
En l'estructura productiva del Grup, aquesta fbrica est considerada a nivell mundial un referent en producció de caf soluble i begudes en cpsules monodosi.
870 OCUPACIONS DIRECTES
La planta, que dona feina directa a 870 persones, ha anat rebent inversions els últims anys i augmentant el seu volum en totes les categories.
La companyia ha explicat que la inversió implicar més capacitat de producció, mantenir el nivell d'ocupació de la fbrica i "noves oportunitats laborals els prxims anys, malgrat que la reorganització d'algunes activitats conduir al tancament de l'rea de fabricació del caf descafenat".
El director de la fbrica, Jordi Jaén, ha considerat que atreure aquesta inversió és un "reconeixement a la qualificació professional i les competncies de l'equip hum" i un pas més com a planta de referncia del Grup.