Actualitzat 17/04/2018 13:50

Nestlé ajudarà 50 milions de nens a portar una vida saludable fins al 2030

Laurent Dereux (Nestlé) en el fòrum d'Alimentaria
Europa Press

Laurent Dereux: "Sostenibilitat i negoci no poden anar per separat"

L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 17 abr. (EUROPA PRESS) -

Nestlé ajudarà fins al 2030 un total de 50 milions de nens a portar una vida saludable, 10 milions de joves de tot el món a tenir accés al mercat laboral a través de la iniciativa 'Global Youth Initiative: Nestlé needs Youth' i treballarà perquè la seva activitat tingui zero impacte en el medi ambient.

Així ho ha explicat el director general de Nestlé Espanya, Laurent Dereux, en el 4 Fòrum de Creació de Valor Compartit de la multinacional suïssa que s'ha celebrat a Alimentaria, saló que aquest any se celebra juntament amb Hostelco al recinte Gran Via de Fira de Barcelona.

Aquests reptes als quals s'ha compromès Nestlé formen part dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de l'ONU per al 2030, i Dereux ha emplaçat el conjunt del sector alimentari a treballar en aquesta mateixa direcció.

"Integrem aquests objectius al llarg de tota la cadena de valor", ha assegurat, i ha sostingut que la companyia té identificades tres àrees clau, com són la nutrició de les persones i les famílies, les comunitats en les quals Nestlé està present i el conjunt del planeta.

"Sostenibilitat i negoci no poden anar per separat", ha dit Dereux, que ha lamentat que mentre que l'obesitat s'ha duplicat des del 1980, segueixen havent-hi molts milions de població que passen gana.

En aquest sentit, ha destacat els deu compromisos nutricionals de Nestlé, en els quals s'emmarquen la reducció de sal, sucres i greixos en els seus productes i el llançament de noves gammes bio i ecològics que donen resposta a les noves necessitats del consumidor.

Dereux també ha recordat el compromís que va anunciar Nestlé fa una setmana que tots els envasos de la companyia seran 100% reciclables o reutilitzables el 2025 amb l'objectiu que cap d'ells, inclosos els plàstics, acabin en un abocador o com a escombraries, per reduir així el seu impacte en el medi ambient.

El director general de Nestlé Espanya també ha parlat de l'aigua, un "dret humà bàsic", però la disponibilitat del qual no és igual, lamentablement, en tot el planeta.

EL VALOR AFEGIT DE LA SOSTENIBILITAT

Per tot això, ha cridat tot el sector a aportar valor afegit fent seus els objectius de desenvolupament sostenible de l'ONU: "Només podem aconseguir aquests compromisos amb la col·laboració de tots".

La multinacional suïssa, present en 189 països del món amb més de 2.000 marques, té en Espanya la seva seu a Esplugues de Llobregat (Barcelona), compta amb deu fàbriques repartides en cinc comunitats autònomes i és líder amb una facturació de 1.928 milions d'euros.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés