Nektria llança una plataforma per reduir un 20% el cost logístic de les compres online

Publicat 26/2/2018 19:06:59CET

BARCELONA, 26 Feb. (EUROPA PRESS) -

Nektria presenta al Mobile World Congress (MWC), que se celebra aquesta setmana a Fira de Barcelona, una plataforma per reduir un 20% el cost logístic de les compres online, ha informat en un comunicat.

En concret, aquesta plataforma permet lliurar el doble de comandes en la meitat de temps, la qual cosa aconsegueix augmentar un 10% els ingressos dels supermercats online i reduir un 20% el cost logístic.

Nektria, que va començar com una startup exposant les seves solucions a l'espai per a emprenedors 4YFN, participa per primera vegada aquest any al Mobile World Congress.

La companyia va tancar una ronda de finançament de dos milions d'euros a mitjan 2017, i ara centra els seus esforços a ser una empresa amb vocació internacional.

Actualment, està enfocada en el sector dels supermercats online, però el seu objectiu a mitjà termini és convertir la seva plataforma en un estàndard dins del sector 'e-commerce'.

L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2018 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.