Actualitzat 07/11/2012 18:50

Neix 'Catalunya Freedom', una marca de roba per publicitar la independència

El producte és d'alta qualitat i té brodats de més de 6.000 puntades

Prenda de la nueva marca 'Catalunya Freedom'
CATALUNYA FREEDOM

GIRONA, 7 nov. (EUROPA PRESS) -

Dos empresaris han creat 'Catalunya Freedom', una nova marca de roba que neix amb l'objectiu de publicitar la independència i arribar a diferents ciutats europees, "després que la manifestació de la Diada marqués el començament d'una nova etapa per a Catalunya", segons els seus creadors.

En declaracions a Europa Press, l'ideòleg del producte, Joan Sala, ha explicat que la seva intenció és que també els catalans que estan vivint, estudiant o treballant fora adquireixin el producte: "Volem començar per aquí, però ens encantaria que un 'Erasmus' vestís una de les nostres samarretes i expliqués quina és la causa catalana a la seva ciutat de destí".

Convençuts que la Diada va marcar un punt d'inflexió en la història de Catalunya, els creadors de Catalunya Freedom, la parella formada per Joan Sala i Nina Nogués, han ideat un producte d'alta qualitat fet bàsicament en territori català.

Els brodats de les diferents peces de roba estan fets amb més de 6.000 puntades: "No són un estampat, ara mateix no hi ha cap marca al mercat que ofereixi aquest tipus de brodats", ha assegurat Sala.

Sota el lema 'El començament d'una nova gran història', la parella ha dissenyat i creat els diferents productes --pols, camises, jerseis de punt, jaquetes, samarretes, anoracs i gorres-- i treballa en altres nous, com cascos per a motocicletes i sabatilles esportives.

"La idea és fer la Tommy Hilfiger catalana, amb identitat catalana i aconseguint un producte de qualitat", ha manifestat Sala.

Per donar a conèixer la marca, els seus creadors han organitzat per tot Catalunya diferents presentacions; de moment estan fixades les dates a Girona, Lleida i Barcelona --els dies 9, 16 i 22 de novembre, respectivament--, però també es donarà a conèixer la marca a Tarragona, Vilafranca del Penedès, Granollers (Barcelona) i Perpinyà (França), mentre que l'objectiu és portar-la també a les principals ciutats europees.

Quan el negoci comenci a donar beneficis, el domini del web també servirà per crear una plataforma que permeti internacionalitzar, mitjançant la marca de roba, la causa catalana; tot i que estan a favor que Catalunya sigui un estat independent, els seus creadors han volgut deixar molt clar que treballen amb recursos limitats i que no pertanyen a cap partit polític.

SIMBOLOGIA

Per identificar la marca, els seus creadors han creat una simbologia específica: la data de la Diada, el lema de la marca, un escut específic de Catalunya Freedom, l'escut de Jaume I, la creu de Sant Jordi, la senyera i els escuts de Roger de Flor i Roger de Llúria.

"Hem volgut buscar els orígens de la Catalunya que coneixem actualment, de la seva màxima esplendor, començant per l'època dels almogàvers i les conquistes de Jaume I", ha exposat Sala.

Contingut patrocinat