Invertirà 80 milions i crearà 1.000 llocs de feina a Viladecans, el primer centre a Catalunya
MADRID, 11 març (EUROPA PRESS) -
Neinver, segon operador de centres 'outlets' a Europa, va incrementar el 2013 les seves vendes un 11%, fins a 863,5 milions d'euros, i un 6% a Espanya, segons ha informat l'empresa en un comunicat.
El conjunt dels 15 'outlets' a Europa ha incrementat les visites un 12%, fins a superar els 39,4 milions de clients, i tots els centres han consolidat la seva activitat amb la millora dels seus indicadors, tot i que el 2013 ha estat un exercici marcat per la recessió econòmica de la zona euro.
A Espanya, on Neinver té cinc centres The Style Outlets situats a A Corunya, Madrid i Sevilla, les afluències van créixer un 10% fins a superar els 12,7 milions de visitants, mentre les vendes es van incrementar un 6%.
L'empresa ha destacat que el creixement a Espanya ratifica l'estratègia de desenvolupament d'integrar tots els centres 'outlet', que gestiona a Espanya sota la plataforma internacional The Style Outlets.
La implantació de la marca va començar el 2011 i va culminar el mes de setembre passat del 2013 amb la integració dels tres 'outlets' que la firma gestiona a Madrid.
VILADECANS
Neinver, a més, seguirà amb la seva expansió a Espanya amb el desenvolupament de Viladecans The Style Outlets, que es portarà a terme en dues fases i que es convertirà en el primer centre del grup a Catalunya, i tindrà 26.500 metres quadrats de superfície per llogar (SBA).
El projecte a Viladecans, que tindrà un disseny únic i adaptat al seu entorn natural, suposa una inversió de 80 milions d'euros i la creació de 1.000 llocs de feina.
La companyia també gestiona a Europa altres actius de venda al detall com ara centres comercials, i el 2013, les vendes conjuntes de la cartera d'actius 'venda al detall' de Neinver es van incrementar un 11%, fins a superar els 1.045 milions d'euros i les afluències dels centres van arribar als 55 milions de visitants, un 16% més que l'exercici anterior.