Publicat 28/7/2019 11:14:23CET

El negoci de franquícies de Caprabo va créixer un 10% fins al juny

Supermercat de Caprabo transformat al format de nova generació
CAPRABO - Archivo

BARCELONA, 28 jul. (EUROPA PRESS) -

El negoci de franquícies de Caprabo, conformat pels establiments Rapid, Aliprox i Caprabo, va créixer un 10% en el primer semestre d'aquest any en comparació de tot l'any anterior, ha informat la companyia.

La cadena de supermercats va obrir en aquest període 11 botigues --set sota el format Caprabo, tres amb Rapid i un amb Aliprox--, la qual cosa suposa una botiga més de les previstes per la mateixa companyia per a aquest període.

En declaracions a Europa Press, el director de desenvolupament corporatiu de Caprabo, Josep Barceló, ha qualificat de molt bona aquesta primera part de l'any i ha assenyalat que la previsió és que aquests formats prosperaran: "Veiem una oportunitat important de seguir creixent".

"També volem centrar-nos a les províncies de Tarragona i Girona i pensem que tenim un recorregut important. Tenim els equips d'expansió centrats en aquestes zones", ha detallat Barceló.

El directiu ha destacat el "bon ritme de vendes" de les franquícies que operen sota el format Rapid, que han detectat un ritme d'obertures d'aquesta botiga i per part d'un perfil més jove i emprenedor.