Publicat 8/7/2019 18:12:24 +02:00CET

Nedgia activa un servei de missatgeria per fer seguiment del procés d'alta de gas

BARCELONA, 8 jul. (EUROPA PRESS) -

Nedgia ha engegat un servei de missatgeria per informar els seus clients a Espanya del procés d'alta de gas i perquè en puguin fer seguiment, ha informat la companyia de distribució en un comunicat aquest dilluns.

Amb aquesta nova iniciativa, la distribuïdora vol millorar el servei que ofereix als seus clients i la seva satisfacció, "fent-los partícips del compliment de les diferents fites del procés d'alta de gas i també del següent pas", la qual cosa permetrà agilitar el procés.

La companyia es troba immersa en un procés de transformació dels seus processos amb l'objectiu de ser més eficient i digital, i aquesta iniciativa s'emmarca en la millora global del procés d'alta del servei de gas, per agilitar els terminis i reduir els temps d'espera.

Les comunicacions del procés d'alta de gas s'estan duent a terme de manera proactiva, via sms i correu electrònic, per informar el client de quan es produeix un canvi en l'estat de la sol·licitud, i que pugui accedir a la informació actualitzada de tot el procés.

Per facilitar la comprensió del procés i situar el client en cadascuna de les fases, s'ha dissenyat una iconografia que detalla cadascun dels possibles passos que seguirà la sol·licitud en funció de totes les casuístiques.