Actualitzat 10/06/2013 20:13

Navarro es reuneix amb el president d'Astúries per explicar-li la proposta federal del PSC

Pere Navarro
EUROPA PRESS

La reunió arriba després que un dirigent asturià reclami la marca PSOE a Catalunya

BARCELONA, 10 juny (EUROPA PRESS) -

El primer secretari del PSC, Pere Navarro, es reunirà aquest dimarts a Oviedo amb el president d'Astúries i líder del PSOE en aquesta comunitat, Javier Fernández, per explicar-li la reforma federal de la Constitució que defensen els socialistes catalans, ha informat el partit en un comunicat.

La trobada arriba després que aquest diumenge el portaveu del grup socialista al parlament asturià, Fernando Lastra, proposés en una entrevista d'Europa Press que el PSOE tingui presència a Catalunya amb un marca pròpia després de la "deriva nacionalista" adoptada pel PSC en els últims mesos.

Fonts del partit desvinculen la trobada de les declaracions de Lastra, i asseguren que forma part de la ronda de contactes que té previst fer Navarro amb els barons territorials, i que va començar la setmana passada a Palma de Mallorca.

Alhora, aquestes mateixes fonts recorden que Fernández és una de les figures clau en la reforma constitucional ja que, juntament amb el president del PSOE i d'Andalusia, José Antonio Griñán, i el diputat Ramón Jáuregui, coordinen la proposta que està preparant el PSOE i que serà debatuda al juliol.

Navarro s'ha mostrat confiat que el PSC i el PSOE aconseguiran consensuar una proposta de reforma de la Constitució i fins i tot s'ha mostrat confiat que estarà a l'"equip" que canviarà la Llei Fonamental per convertir Espanya en un Estat federal.

Contingut patrocinat