BARCELONA 4 oct. (EUROPA PRESS) -
El primer secretari del PSC, Pere Navarro, ha replicat aquest divendres al PP català que el seu partit no acudirà a la manifestació del 12 d'octubre a Barcelona 'Som Catalunya. Som Espanya'.
"No vam ser a la manifestació de l'11 de setembre perquè era independentista i no anirem a la del 12 d'octubre perquè és una manifestació que el que vol és just alimentar el costat contrari", ha sentenciat en declaracions a La Sexta recollides per Europa Press.
És la resposta dels socialistes catalans donen al PP després que la líder dels populars a Catalunya, Alícia Sánchez-Camacho, els hagi instat aquest divendres a "mullar-se" contra la independència invitant els ciutadans i els seus militants a assistir a la concentració.
El líder socialista ha precisat que sí que acudeix a altres manifestacions com les de l'1 de maig, el dia del treballador, a les quals va "gustosament".
Malgrat que tant Camacho com el president Mariano Rajoy hagin rebutjat 'terceres vies' per donar sortida a la situació de Catalunya, Navarro ha insistit que l'aposta federalista del PSC és la més adequada perquè és "un camí alternatiu que dóna resposta a les ànsies de canvi però que no trenca".