Actualitzat 24/02/2020 14:06

Naturgy s'alia amb Booking.com per oferir reemborsaments del 10% als seus clients

Edifici de la seu de Naturgy a Madrid.
Eduardo Parra - Europa Press - Archivo

MADRID, 24 febr. (EUROPA PRESS) -

Naturgy ha signat amb Booking.com el primer acord del sector energtic a Espanya que li permet oferir als seus clients reemborsaments de fins al 10% en les reserves d'allotjaments, ha informat la companyia.

L'energtica ha assenyalat que "l'objectiu fonamental" de l'acord és aportar valor als seus clients amb reemborsaments en tots els seus viatges, bé sigui reservant un apartament en una ciutat per una escapada de cap de setmana, una vila per unes vacances familiars o un hotel boutique per un viatge de feina.

El director de Clients i Mercats de Naturgy, José Luis Gil, ha destacat que amb aquesta aliana se preten "facilitar, agilitar, simplificar i aportar valor a tots i cadascun dels nostres clients evolucionant i apostant per un entorn més digital".

L'acord s'emmarca dins de l'estratgia de transformació i impuls de la digitalització de Naturgy. El grup va assenyalar que aquest augment de la comercialització en línia té l'objectiu de ser "referents" en posicionament digital en el sector i complir els objectius d'eficincia del pla estratgic.

MÉS DEL DOBLE DE CONTRACTES PEL CANAL EN LÍNIA QUE EL 2019

En aquest sentit, Naturgy ha destacat que l'evolució comercial en les primeres setmanes del 2020 ja supera l'objectiu de venda, perqu s'ha aconseguit més del doble de contractes durant aquestes primeres setmanes de l'any que en tot el 2019.

Així, la companyia ha fet un total de 6.611 nous contractes pel canal en línia en aquestes primeres setmanes del 2020, davant dels gairebé 3.000 nous contractes subscrits per la via digital en tot el 2019.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés