Actualitzat 21/06/2014 11:24

Nadal creu que amb Iceta el PSC es posicionaria a favor del 'dret a decidir'

Joaquim Nadal
EUROPA PRESS

BARCELONA 21 juny (EUROPA PRESS) -

L'exconseller socialista Joaquim Nadal ha considerat aquest dissabte que amb Miquel Iceta al capdavant del PSC, el partit es posicionaria a favor del 'dret a decidir'.

En una entrevista a Catalunya Ràdio recollida per Europa Press, ha subratllat que com a diputat al Parlament, Iceta "està jugant un paper determinant en l'aprovació de la Llei de Consultes", i com a primer secretari se situaria en aquesta línia.

"Començarem una fase nova en la qual el PSC tindrà les mans molt més lliures del que les ha tingut fins ara", ha sostingut Nadal, que també ha fet referència al rei Felip VI per afirmar que posar moltes expectatives en la mediació que pugui exercir a Catalunya és dificultar la seva tasca.

Contingut patrocinat