BARCELONA 25 oct. (EUROPA PRESS) -
Mobile World Capital Barcelona, Fundació Barça, Save The Children i la Federació d'Associacions per a la Prevenció del Maltractament Infantil col·laboraran per combatre la violència digital entre els joves a partir del programa d-Lab de la Mobile World Capital.
En un comunicat aquest dimecres, l'entitat ha explicat que en la tercera edició de d-Lab, que estarà oberta fins al 23 de novembre, se cercaran propostes nacionals i internacionals que presentin solucions per prevenir l'assetjament a través de la tecnologia mòbil.
Segons dades del Cyberbullying Research Center dels Estats Units, un 81% dels joves espanyols entre vuit i 17 anys admeten estar preocupats per l'assetjament digital i, d'aquests, un 19% afirmen haver sofert assetjament o haver assetjat algú de manera virtual.