Actualitzat 26/02/2014 13:45

Shazam difon la seva nova estratègia com a aplicació de continguts

Shazam
Foto: SHAZAM

L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 26 Feb. (EUROPA PRESS)

El conseller delegat de Shazam, Rich Riley, ha destacat aquest dimecres al Mobile World Congress (MWC) l'evolució de l'aplicació.

   Aquesta evolució, permetrà anar cap a ser una "plataforma de continguts i destí" perquè els usuaris puguin accedir a continguts multimèdia.

   Riley ha repassat el nou disseny de l'aplicació i els recents acords de la marca dins l'àmbit musical i de la publicitat, i també que la companyia està investigant per permetre el reconeixement d'imatges, a més de cançons.

   Actualment, Shazam ja permet accions interactives com votar a concursos televisius, així com descarregar continguts extra i aconseguir descàrregues gratuïtes vinculades a publicitat o a sèries televisives o estrenes de cinema, entre d'altres usos.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés