Actualitzat 29/10/2018 18:08

Munté (PDeCAT) diu que per abordar la inseguretat es necessita un Govern català municipal "sense complexos"

Neus Munté (PDeCAT)
EUROPA PRESS - Arxiu

BARCELONA 29 oct. (EUROPA PRESS) -

La candidata del PDeCAT a l'Alcaldia de Barcelona, Neus Munté, ha advertit aquest dilluns que "l'èxit de l'acció policial per fer front a la inseguretat i l'incivisme exigeix un Govern català municipal sense complexos, que deixi de mirar cap a un altre costat i lideri la Guàrdia Urbana".

Munté ha celebrat en un comunicat la macrooperació dels Mossos d'Esquadra, en col·laboració amb la Guàrdia Urbana, contra els narcopisos, que representa "una bona notícia per als veïns i comerciants de Ciutat Vella i de tota la ciutat".

Ha reclamat a Colau assumir la direcció de les estratègies de seguretat i que no defugi de les seves responsabilitats com a regidora de seguretat, o que les delegui a un edil que les faci efectives, i ha posat en valor el pla de xoc contra els narcopisos que va impulsar el PDeCAT amb el Govern municipal abans de l'estiu.

Contingut patrocinat