Publicat 15/04/2016 16:33

Munté sobre Manos Limpias: "Pot ser que les seves mans no siguin tan netes"

Neus Munté
EUROPA PRESS

BARCELONA 15 abr. (EUROPA PRESS) -

La vicepresidenta i portaveu del Govern, Neus Munté, ha ironitzat després de la detenció aquest divendres del secretari general de Manos Limpias, Miguel Bernard, per presumpta extorsió a entitats bancàries: "Pot ser que les mans d'aquesta organització no siguin tan netes".

En roda de premsa després de les reunió que han mantingut aquest divendres a la Generalitat el president del Govern, Carles Puigdemont, i el líder de C's, Albert Rivera, Munté ha afirmat que algunes causes que defensa el sindicat com a acusació popular "poden quedar en entredit".

"Manos Limpias ha contribuït a la judicialització del debat de les idees a Catalunya", ha dit referint-se que el sindicat s'han personat com a acusació popular en causes com la de la consulta del 9N.