Publicat 20/05/2015 10:51

Seat ha augmentat un 13% la producció de Martorell (Barcelona) el primer quadrimestre

Planta de Seat en Martorell.
SEAT

MADRID/BARCELONA, 20 maig (EUROPA PRESS) -

La factoria que té Seat, del grup Volkswagen, a Martorell (Barcelona) va tancar el primer quadrimestre d'aquest any amb un volum de producció de 175.000 unitats, fet que suposa un augment del 13% en comparació amb les xifres del mateix període de l'any passat, ha anunciat el president de la firma automobilística, Jürgen Stackmann.

Stackmann, que ha fet aquestes declaracions en el marc de les Trobades Seat, que se celebren aquest dimecres a Madrid, ha explicat que la millora de les xifres de producció a Martorell és conseqüència de l'evolució positiva experimentada en totes les línies de fabricació dels seus models i de la gran flexibilitat que té aquest centre.

Així, ha destacat la tasca dels treballadors a l'hora d'assegurar una gran flexibilitat per adaptar-se a les situacions del mercat, i ha recordat que el maig i juny hi haurà dissabtes de producció per satisfer el creixement de la demanda.

El president de Seat ha recordat que la factoria de Martorell va acoblar 443.000 vehicles el 2014 i ha ressaltat que els creixements responen a la seva estratègia de millora comercial als mercats en què opera: "Em sento feliç i orgullós de la flexibilitat dels interlocutors".

INVERSIÓ DE VW

En aquesta línia, ha destacat que la inversió anunciada fa poc pel consorci Volkswagen a Espanya, de 4.200 milions d'euros fins al 2019, suposa l'esforç inversor més important per part d'una companyia individual al país i ha ressaltat que mostra la confiança del grup en el futur de Seat.

En aquesta línia, el president de Seat ha assenyalat que un dels objectius de la seva companyia és tenir sempre els millors professionals, per la qual cosa ha posat de manifest la necessitat d'invertir en la seva formació i ha remarcat les pràctiques de formació dual que està portant a terme com un exemple d'èxit.

El directiu ha ressaltat "el bon moment" al qual ha arribat l'empresa pel que fa a vendes en els quatre primers mesos del present exercici.

Stackmann, que ha assenyalat que Seat és una marca europea que concentra els seus esforços a Europa, ha indicat que la majoria de vendes mundials de la marca responen a l'evolució positiva experimentada a països com Alemanya, Espanya, Mèxic, Algèria i als mercats del cinturó mediterrani.

"Els primers quatre mesos de l'any han estat positius, tot i que és només un començament. Esperem continuar avançant en els pròxims mesos després d'un començament molt bo", ha assegurat el màxim responsable de la companyia amb seu a Martorell.

Stackmann ha explicat que la millora comercial de la marca està impulsada, sobretot, per dos models: l'Ibiza i el León.

"Només competim amb dos models, tot i això som líders a Espanya", ha afirmat, i alhora ha indicat que el 2016 la companyia llançarà el seu nou tot terreny, que els permetrà tenir accés a un nou segment de gran volum.

D'altra banda, el màxim responsable de la firma espanyola ha recordat que durant el passat Saló Internacional de l'Automòbil de Barcelona es va presentar la versió renovada de l'Ibiza, que ha experimentat una millora en les seves qualitats i en la seva dinàmica de conducció, en línia amb les prestacions del model León.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés