Publicat 04/03/2014 11:50

Racc gestionarà el servei d'assistència a la carretera de Northgate a Espanya

Fernando Cogollos Úbeda, Horthgate, y Josep Mateu, Racc
RACC

BARCELONA, 4 març (EUROPA PRESS) -

El Racc gestionarà el servei d'assistència a la carretera dels més de 6.000 clients que la multinacional britànica de 'rènting' de vehicles per a empreses Northgate té a Espanya, segons ha informat aquest dimarts en un comunicat.

El servei d'assistència estarà operatiu per als més de 40.000 vehicles que componen la flota de Northgate a Espanya, on té la xarxa més gran de delegacions i tallers propis del sector.

El servei d'assistència de Racc, el més gran automòbil club d'Espanya amb un milió de socis, té una flota de 3.256 vehicles propis i un equip de professionals de la mecànica especialitzats en la reparació al moment, la qual cosa permet reparar el 87% dels casos a l'instant.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés