MADRID, 8 gen. (EUROPA PRESS) -
La marca automobilística japonesa Nissan ha tancat el mes de desembre amb la quota de mercat mensual més alta de la seva història a Espanya, amb una penetració del 6,3%, segons ha informat l'empresa aquest dijous en un comunicat.
Nissan va comercialitzar un total de 5.448 unitats a Espanya durant el mes passat, de manera que es va situar com la setena marca més venuda i com la firma asiàtica més demandada en el territori nacional.
En el conjunt de l'exercici passat, la companyia automobilística va matricular 44.527 unitats a Espanya, el que es tradueix en un creixement del 14% en comparació de les dades del 2013, situant-se en la novena plaça.
Amb aquest volum comercial en el conjunt de 2014, la corporació asiàtica es va fer amb una quota de mercat a Espanya del 4,6%, el que situa Nissan al camí per aconseguir una penetració del 5%.
El conseller director general de Nissan Iberia, Marc Toro, ha explicat que els bons resultats aconseguits el desembre i en el conjunt del 2014 "confirmen l'èxit" de l'estratègia basada en una gamma de productes renovada, una xarxa de concessionaris cada vegada més forta i una marca que busca ser tant la més venuda com la més desitjada.