BARCELONA 29 gen. (EUROPA PRESS) -
Els salaris en Seat van registrar un augment mitjà de l'1% el 2013, el que es va traduir en una millora del poder adquisitiu d'un 0,7%, consolidant-se en les taules salarials, segons han informat aquest dimecres UGT i CCOO en un comunicat conjunt intern, on han subratllat que aquest increment contrasta amb la pèrdua salarial fa la mitjana a Espanya de l'1,3%.
En el mateix document, els sindicats han valorat l'anunci de la direcció que contractarà 450 treballadors temporals per reforçar la producció davant de l'increment de la demanda dels models Lleó i Eivissa.
Per al mes de març, la comanda addicional és de 4.500 unitats del León, 2.000 de l'Ibiza i 500 de l'Audi Q3, segons han detallat els sindicats, que han reclamat que, si l'augment de demanda de l'Eivissa es manté, es torni a crear un tercer torn en la línia que ho fabrica, que es va eliminar el març de l'any passat davant de la caiguda de les vendes.