Publicat 03/04/2014 14:31

BMW Barcelona s'uneix a la campanya L'Hora del Planeta 2014

Concesionario BMW Barcelona
BMW BARCELONA

BARCELONA, 3 abr. (EUROPA PRESS) -

BMW Barcelona, filial de BMW Group, s'ha sumat a la campanya internacional WWF L'hora del Planeta 2014, i reforça així el seu compromís amb el medi ambient.

Seguint el lema "Apaga la llum, encén la vida", dissabte passat va apagar totes les llums de la filial i els rètols lluminosos, mantenint tots els equips informàtics desendollats, segons ha informat en un comunicat.

L'acció es va sumar a la de la ciutat de Barcelona, que va apagar les llums de tots els monuments importants, i alhora la resta d'empreses i ciutats col·laboradores a tot Espanya i el món.

WWF L'hora del Planeta va aconseguir la participació de més de 600 companyies a Espanya, firmes que consideren, com apunta BMW, fonamental la lluita contra l'escalfament global, i que estan preocupades pels efectes sobre el planeta i les persones.

En el marc de la seva responsabilitat social corporativa, BMW ha desenvolupat accions cap a aquest objectiu, com invertir en investigació per aconseguir vehicles amb baixa emissió de CO2, així com l'ús d'energies alternatives.

Segons la firma, ho demostra el BMW i3, totalment elèctric, que té uns paràmetres d'eficiència i sostenibilitat, l'Ecorally, els cursos de conducció eficient i segura, o la contractació de proveïdors sensibilitzats amb aquesta causa.

BMW Barcelona, única filial del grup i únic agent BMW a Catalunya, té més de setanta professionals i dóna servei a totes les marques de BMW Group.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés