Actualitzat 17/09/2014 17:54

Barcelona Premium agrupa els concessionaris de Grup BMW de l'àrea metropolitana

BMW Barcelona
BMW/DANIAZNAR

BARCELONA, 17 set. (EUROPA PRESS) -

Penske Automotive Group i Ibericar han creat la joint venture Barcelona Premium, sota la que s'agrupen tots els concessionaris del Grup BMW a la capital catalana i la seva àrea metropolitana.

Els concessionaris sumen més de 45.000 metres quadrats i 225 professionals, i els més emblemàtics són el d'avinguda General Mitre, plaça Cerdà (tots dos a la ciutat de Barcelona), Ronda Litoral (Sant Adrià de Besòs) i Sant Boi de Llobregat, ha informat en un comunicat.

Tots els concessionaris comprenen la totalitat de serveis del Grup, que inclouen les marques BMW, BMW i, BMW M, Mini, Motorrad, tant en vehicle nou com en vehicle d'ocasió.

La firma pretén la màxima personalització per als clients, als quals també ofereix un servei postvenda, un de finançament a través de BMW Bank i un equip de vendes corporatives.

A més, Barcelona Premium desenvolupa la Responsabilitat Social Corporativa, amb un compromís social i mediambiental, planificant en el seu projecte accions i mesures sobre la pròpia activitat que l'ocupa, com a part de la tornada a la societat.

Entre l'oferta ja estan disponibles les novetats, que inclouen el llançament del cotxe elèctric esportiu BMW i8, el nou BMW Sèrie 2, el BMW Sèrie 4, i els nous BMW X4 i BMW X6.

PRESENTACIÓ

L'acte de presentació s'ha fet a la seu central de la Ronda Litoral de Barcelona, presidit pel director general de Barcelona Premium, César Gil.

Els assistents han pogut veure la nova campanya 'Un per a tots', en què destaca el concepte d'unió entre els concessionaris de Barcelona i l'equip humà per donar un millor servei.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés