BARCELONA 1 set. (EUROPA PRESS) -
La companyia de 'carsharing' --vehicles compartits-- Avancar ha augmentat des de començaments d'any un 35% el nombre de socis i un 40% la xarxa d'aparcaments a Barcelona, segons ha informat l'empresa vinculada al grup Avis, líder mundial de 'carsharing' i cotxes de lloguer.
Més de 2.600 persones s'han inscrit aquest any per utilitzar un vehicle de la xarxa d'Avancar en comptes de tenir-ne un en propietat, de manera que l'empresa ja té 9.000 socis i 130 vehicles repartits per la ciutat.
En els últims mesos, la xarxa d'aparcaments ha crescut amb 15 noves localitzacions a la capital catalana, de manera que ja sumen 50 zones, segons dades de la companyia recollides per Europa Press.
Aquesta expansió s'ha realitzat per tota la ciutat, incloent els barris on s'utilitza el 'carsharing' per dies o hores habitualment, com són Gràcia, Ciutat Vella i l'Eixample.
També s'han implantat punts d'aparcament a les zones on s'està experimentant un gran creixement, com el barri de Sants, les Corts i Poblenou.