Publicat 08/10/2023 13:33

Moreno afirma que la manifestació a Barcelona és un rebuig social a trencar la Constitució

Capalera de la marxa
LORENA SOPENA - EUROPA PRESS

BARCELONA 8 oct. (EUROPA PRESS) -

El president de la Junta d'Andalusia, Juanma Moreno, ha afirmat que la manifestació de Societat Civil Catalana (SCC) a Barcelona contra l'amnistia no és un acte de sigles polítiques, sinó un rebuig social a trencar la Constitució.

"La societat civil a Catalunya i a Espanya expressa el seu rebuig a la vulneració del nostre marc constitucional i al perdó a senyors que han trencat la Constitució i l'Estatut", ha declarat aquest diumenge durant la manifestació.

També ha dit que és un crit de repulsa a la negociació de la investidura del president del Govern central i candidat del PSOE a la reelecció, Pedro Sánchez.

SÁNCHEZ GOVERNAR "A QUALSEVOL PREU"

"Desgraciadament ja sabem que Sánchez és una persona que no és capa d'assumir els errors", ha dit, i ha augurat textualment que governar a qualsevol preu, tot i que espera que aquesta i altres mobilitzacions remoguin la conscincia del socialisme.

Moreno ha desitjat que "finalment no es produeixi un atemptat contra l'estat de dret, que és el que es produir amb aquesta amnistia i amb aquesta cessió als colpistes que van fer aquesta ruptura unilateral fa alguns anys".

Contingut patrocinat