Eduardo Parra - Europa Press
Assegura que "com més cedeix Pedro Sánchez, més amenaça Torra"
BARCELONA, 14 set. (EUROPA PRESS) -
La portaveu del PP al Congrés, Dolors Montserrat, ha exigit aquest divendres al president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, que doni explicacions públiques sobre la seva tesi doctoral i assegura que el líder del PP, Pablo Casado, ja ha donat prou explicacions pel seu màster: "Nosaltres donem el cas per tancat".
En una entrevista a RNE-Ràdio4 recollida per Europa Press, ha argumentat que la compareixença pública de Sánchez és obligatòria perquè "no pot quedar cap tipus de dubte de qui és el president del Govern" espanyol.
"Si no hi ha sospita ni dubte, surt i explica-ho davant els 47 milions d'espanyols", ha insistit Montserrat, que considera que Casado ja ha explicat davant l'opinió pública com va obtenir el seu màster.
"Casado sempre ha estat transparent. L'assumpte Casado el dono per tancat i no hi ha res més a dir. En canvi, a Sánchez l'hem posat davant el seu propi mirall. És ell qui té el problema, que no s'amagui", ha defensat.
GOVERN "FEBLE"
Per a l'exministra, el de Sánchez és "un Govern que tot el dia rectifica, feble i erràtic", cosa que atribueix al seu acord amb els independentistes catalans i bascos, i amb Podem, segons ella.
Ha criticat la decisió del Govern de convalidar el Reial decret d'universalitat del Sistema Nacional de Salut i l'ha equiparat a decisions com acollir el vaixell de refugiats Aquarius o a la decisió de retirar les concertines de les tanques de les fronteres.
"L'única cosa que estan fent és un efecte crida. Les màfies saben llegir els diaris i veuen que és un Govern que està dient a les màfies que portin gent aquí", ha assegurat.
També ha retret al president mirar d'arribar a un acord amb la Generalitat per acabar amb el conflicte polític a Catalunya, perquè "com més cedeix Pedro Sánchez, més amenaça Torra".
"Negociar amb l'independentisme, que és insaciable, i que l'única cosa que vol és trencar Espanya, no ens porta enlloc", ha advertit, i ha afirmat que la solució serà sempre la democràcia i la llei.