BARCELONA, 19 nov. (EUROPA PRESS) -
El mòbil serà la palanca de creixement del sector de la moda fins a l'any 2020, segons s'ha posat de manifest en la segona edició de la jornada 'M-Commerce amb M de Moda', que ha reunit més de 250 professionals al CaixaForum de Barcelona.
La jornada, organitzada per Privalia, Barcelona Tech City, Mobile World Capital i CaixaBank, ha comptat amb directius de Facebook, Best-seller, Hawkers, Kantar Worldpanel, Iese, The App Date, WGSN i Telefònica On The Spot Service.
Així, l'M-Commerce serà cada vegada més important any rere any, ja que és una de les principals demandes dels consumidors, especialment dels més joves, si bé cal avaluar prèviament la relació entre usuaris i dispositiu.
Així, per al director de Màrqueting de Privalia, Ferran Güell, quan llances una nova aplicació, igual que quan entres a una nova xarxa social, cal valorar "si té sentit i si oferirà alguna cosa que faci que la gent hi torni".
"Els espanyols cada vegada descarreguem menys aplicacions, és a dir, som més selectius, però hi confiem més i comprem més a través de les apps que elegim", ha afegit la responsable de continguts de The App Date, Milena Fernández.
A Espanya, el nombre de compradors a través del mòbil s'ha duplicat en l'últim any, i ha passat del 3,9% dels consumidors el 2014 al 9,5% el 2015, i la penetració de l'M-Commerce supera la de França i Alemanya.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona