Publicat 19/06/2021 11:58

Miquel Iceta defensa els indults com una mesura excepcional per "fer possible el diàleg"

El ministre de Política Territorial i Funció Pública i primer secretari del PSC, Miquel Iceta, durant la seva intervenció en el Consell Nacional del partit.
PSC

BARCELONA 19 juny (EUROPA PRESS) -

El ministre de Política Territorial i Funció Pública i primer secretari del PSC, Miquel Iceta, ha defensat aquest dissabte els indults als líders independentistes empresonats per l'1-O, perqu "fer possible el dileg requereix mesures de grcia excepcionals".

En la seva intervenció durant el Consell Nacional del PSC, ha dit que la seva obligació com a polític és servir a la utilitat pública, i que aquesta mesura, "dirigida a persones concretes, projecta el seu efecte beneficiós per al conjunt de la societat".

"Hi ha gent que potser no ho veu clar, i els hem de respectar. Per al mateix temps us dic que hem de convncer molta gent", i ha opinat que els indults permetran aconseguir el retorn de la política.