Actualitzat 20/09/2017 16:51

Més de mil persones es concentren a Vic (Barcelona) contra l'operació policial

Concentració a Vic
AJUNTAMENT DE VIC

BARCELONA 20 set. (EUROPA PRESS) -

Més d'un miler de persones, segons fonts municipals, s'han concentrat aquest dimecres al migdia a la plaça Major de Vic, davant l'Ajuntament, per protestar contra les actuacions policials encaminades a impedir la celebració del referèndum de l'1 d'octubre.

L'alcaldessa, Anna Erra, s'ha sumat a la protesta, en la qual centenars de persones han exhibit banderes estelades, i ha criticat la situació: "És esperpèntica i inadmissible. Creiem en la democràcia i en la resistència pacífica".

Erra encapçalarà a la nit una nova protesta que, sobre les 20.00 hores, lideraran els alcaldes de la comarca d'Osona reunits aquest mateix dimecres en consell --la trobada estava ja agendado abans de saber-se els fets-- i que s'espera que sigui multitudinària.

Contingut patrocinat