Actualitzat 23/09/2017 12:05

Més de dos-cents estudiants passen la nit a la UB

Ocupació d'estudiants de la UB pel referèndum
EUROPA PRESS

   BARCELONA, 23 set. (EUROPA PRESS) -

   Més de dos-cents estudiants han passat la nit a l'edifici històric de l'Universitat de Barcelona (UB) per mostrar el seu suport a la celebració del referèndum convocat per l'1 d'octubre.

   Un portaveu dels estudiants ha explicat a Europa Press que durant aquest dissabte faran taules de debat, tallers i està prevista la presència de polítics, com David Fernández i Eulàlia Reguant, de la CUP, així com d'altres formacions durant la jornada.

   Aquest divendres, més de 3.000 estudiants es van concentrar el migdia de la plaça Universitat i van llegir un manifest en el qual van mostrar el seu rebuig a l'actuació de l'Estat i van defensar que el referèndum convocat de l'1-O "no es pot parar" i és l'única sortida democràtica.

Contingut patrocinat