BARCELONA 21 març (EUROPA PRESS) -
Més de 30.000 empreses s'han adherit a un manifest de Pimec a favor de la competència en el mercat bancari i en contra de l'OPA hostil de BBVA a Banc Sabadell, segons ha anunciat la patronal en un comunicat aquest divendres.
El manifest forma part d'un conjunt d'accions que la patronal està desenvolupant per mostrar el seu rebuig a l'operació bancària, ja que considera que generarà "repercussions molt negatives en les condicions de finançament" de les pimes.
Així mateix, amb aquesta acció vol instar els accionistes de Banc Sabadell a que actuïn amb "visió empresarial, tenint en compte l'impacte de les seves decisions per garantir el millor futur per al teixit productiu, la societat i el país en general".