BARCELONA 7 nov. (EUROPA PRESS) -
Mercadona ha engegat la campanya local de la taronja i preveu comercialitzar més de 140.000 tones d'aquest cítric durant el 2023-24, un 10% més que en la campanya anterior, segons informa la cadena en un comunicat aquest dimarts.
Per a aquesta campanya, que acaba de comenar i s'allargar aproximadament fins al proper mes d'agost, la companyia comercialitzar taronges de varietats diferents --navel, lanes i valncia-- conreades en camps de Catalunya, Comunitat Valenciana, Andalusia, Múrcia i Canries.
L'entrada de la taronja dona continutat així a la campanya 2023-24 de cítrics d'origen a Espanya, que va comenar el mes d'octubre amb l'arribada de la mandarina i la llimona de provedors locals.
Mercadona assegura que "prioritza garantir relacions estables i transparents amb els seus 24 provedors especialistes, que al seu torn treballen amb més de 2.800 agricultors de tot el territori".
L'empresa fomenta el consum de cítrics, com el del suc de taronja acabat d'esprémer, disponible a la secció de fruita i verdura en els tres formats d'envs habituals, de 250 millilitres, 500 millilitres i 1 litre.