Publicat 21/08/2023 14:04

Mercadona acaba la campanya de cítrics locals amb "més de 200.000 tones comprades"

Archivo - Arxiu - Mercadona finalitza la campanya de cítrics origen Espanya comprant més de 200.000 tones
MERCADONA - Archivo

BARCELONA, 21 ago. (EUROPA PRESS) -

Mercadona ha acabat aquest dilluns la campanya 2022-23 de taronges, mandarines i altres cítrics d'origen espanyol amb un balanç de compres totals de "més de 200.000 tones", ha informat en un comunicat d'aquest dilluns.

Ha destacat els volums de mandarines, amb 56.000 tones, i el de llimones, amb 17.000, i ha explicat que "a principis de novembre, incorporarà taronges d'origen Espanya progressivament a tota la cadena".

Des de mitjan agost fins finals d'octubre, els clients podran adquirir taronges d'altres orígens, i la primera setmana d'octubre "tornarà a començar la campanya de cítrics locals", per la qual cosa les llimones i les mandarines arribaran a les botigues, ha informat.

Ha assegurat que el seu compromís amb el sector primari és "ferm", amb més de 25 proveïdors locals que treballen amb uns 2.500 agricultors, una política que --textualment-- permet que, des de fa anys, més de 85% del total de taronges que comercialitza siguin d'origen local.

L'empresa també ha detallat que fomenta el consum de cítrics, així com el suc de taronja recentment espremut disponible a la secció de fruita i verdura en els formats d'envàs de 250 mil·lilitres, 500 mil·lilitres i 1 litre.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2023 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés